شرایط استفاده از سرویس ها و قوانین ارائه خدمات سئو آسیا

تمامی فعالیت و روال کار سایت سایت سئو آسیا تابع قوانین مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و ما در سئو آسیا تقریبا قوانین جامع و کاملی داریم که کاربران ما باید طبق این قوانین و مقررات عمل نمایند . کاربر نیز موظف به رعایت کامل این قوانین و شرایط استفاده از خدمات سئو آسیا و تعهدات مرتبط با کاربر است. ما در سئو آسیا قوانین خاصی برای ارائه خدمات در قالب 8 ماده داریم که در ادامه به صورت کامل به آنها اشاره شده است . لازم به ذکر است که ما نیز تعهد ها و وظایف سئو آسیا را در قبال کاربر را هم در بخش رفع مسئولیت قرار داده ایم.

فهرست کامل شرایط استفاده از خدمات سئو آسیا

  1. ماده 1 - طرفین قرارداد
  2. ماده 2 - تعاریف
  3. ماده 3 - تعهدات کاربر
  4. ماده 4 - شرایط پشتیبانی و مشاوره فروش
  5. ماده 5 - شرایط استرداد وجه
  6. ماده 6 - اخلاقیات
  7. ماده 7 - مرجع قضاوت و رسیدگی به شکایات
  8. ماده 8 - رفع مسئولیت
  • ماده 1 - طرفین قرارداد
  1. این قوانین لازم الاجرا بین کاربران (مشتری) و سئو آسیا می باشد.
  2. سئو آسیا حق به روز رسانی این سند را (که بدون هیچ محدودیتی شامل تغییر یا حذف “خدمات سئو آسیا” که تعریف آن در ادامه آمده است) در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده ی سند در وب سایت رسمیجه فا به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از آخرین نسخه به روز شده این سند مطلع باشد.
  3. ثبت نام در سایت یا ارسال هرگونه سفارش یا خرید یا فرم سفارش از طرف مشتری(که بدون هیچ محدودیتی شامل فرم‌های آنلاین ثبت سفارش، فرم‌های کاغذی ثبت سفارش، قرارداد خدمات و سفارش‌های تلفنی است) و نیز استفاده از خدمات سئو آسیا از طرف مشتری، به صورت خودکار و فی الفور به معنی پذیرش این سند از طرف مشتری است و پیرو آن شامل حال مشتری خواهد شد. مشتری تضمین می‌کند که این سند را به صورت کامل خوانده است و فرصت لازم برای رایزنی قانونی در مورد آن داشته است و بنابراین به صورت روشن همه شرایط و ضوابط ذکر شده در این سند را فهمیده و با آن موافقت کرده است.
  • ماده 2 - تعاریف
  1. درگاه اینترنتی: تمامی پرداخت های سئو آسیا بصورت آنلاین انجام می شود.
  2. : وبسایت سئو آسیا به آدرس اینترنتی seoasia.ir
  3. تست خدمات قبل از خرید : نسخه نمونه و آنلاین از خدمات است که توسط سئو آسیا قبل از سفارش بصورت رایگان قابل ارائه است.
  4. تیکت و پشتیبانی : به فرایند پاسخگویی و رفع مشکلات و راهنمایی و سوالات قبل از خرید یا مشاوره درباره خدمات سئو آسیا گفته می شود .
  5. کاربر یا مشتری : هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از سایت سئو آسیا استفاده می کند. اشخاص با ثبت نام در سئو آسیا، و انتخاب دکمه ثبت نام، اعلام می کنند که کلیه مفاد قرار داد را مطالعه کرده و براساس آن اقدام به بهره برداری می نمایند.
  6. حساب و ناحیه کاربری: حساب کاربری و یا ناحیه کاربری کاربر در سایت به آدرس https://seoasia.ir/clientarea.php ، که کاربر از طریق این حساب، می تواند تمامی تعاملات خود با سئو آسیا را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروزرسانی است.
  7. سرویس ها یا خدمات یا محصولات (سئو و بهینه سازی وب) : مجموعه‌ای از کلیه خدمات و تکنیک ها و روش‌های کاربردی و برنامه نویسی وسیع کامپیوتری مورد استفاده و قابل ارائه برای توسعه و بهینه سازی وب سایت جهت کمک کردن به بهبود و ارتقا جایگاه جهت رويت و ارتباط بهتر وب سايت‌ها در نتايج موتورهای جستجو طبيعی با هدف رسيدن به رتبه بندی بهتر می باشد.
  • ماده 3 - تعهدات کاربر
  1. کاربر موظف است از نام و نام خانوادگی و شماره موبایل معتبر با مشخصات واقعی در هنگام ثبت نام استفاده نماید و در هنگام ثبت نام از حروف لاتین برای نام و نام خانوادگی استفاده نکند.
  2.  جهت استفاده از خدمات سئو آسیا، شما باید در سایت ثبت نام کنید. مسئولیت حفاظت از كلمه عبور سایت به عهده خود کاربران می باشد و سئو آسیا مسئولیتی در مورد سوء استفاده از نام کاربری و رمز عبور کاربران ندارد. لذا در حفظ و نگهداری كلمه عبور خود نهایت تلاش را نموده و آن را در اختیار دیگران قرار ندهید. بدیهی است با انتخاب نام كاربری و رمز عبور شخص شما مسئول كلیه عواقب استفاده از آن، اعم مالی و غیر مالی خواهید بود.
  3.  کاربرانی كه تمایل به ثبت نام در سیئو آسیا دارند موظفند اطلاعات کاربری مانند اطلاعات تماس، نام و نام خانوادگی، ایمیل و سایر اطلاعات درخواستی را بصورت صحیح و بدون ابهام ارائه کرده و در صورت تغییر این اطلاعات نسبت به بروز رسانی پروفایل خود در سایت در اسرع وقت اقدام نمایند. درج هرگونه اطلاعات نادرست، خلاف قوانین سایت بوده و مدیریت سایت حق تعلیق كلیه فعالیتهای متخلفین را برای خود محفوظ نگه می دارد .
  4.  كاربران عضو حق واگذاری حسابهای كاربری خود را به شكلی، به سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی ندارند.
  5.  قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تاثیر این توافق نامه حاکم خواهند بود.
  6.  هشدار: ثبت نام های تمام کاربرانی که 90 روز هیچ سفارش یا فعالیتی نداشته باشند اسپم شناخته شده و به طور غیرقابل برگشت سیستم بطور خودکار کاربر را مسدود و تمام اطلاعات مشتری را پاک می کند.
  7. سئو آسیا هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری یا هر زیان دیگری که در نتیجه استفاده از این سرویس متوجه کامپیوتر یا وب سایت کاربر یا دیگران شود ندارد.
  8. سئو آسیا هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌ کنند ، سرویسها قطع نمی‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه می باشد.
  9. سئو آسیا در قبال انجام موفقیت آمیز بازدید از سایت هایی که بارگذاری آنها بیش از 5 ثانیه به طول انجامد یا سایت هایی با کد مربوط به پخش موزیک یا ویدئو آنلاین یا سایت هایی با بیش از 15 عکس باشند، هیچگونه تعهدی به عهده نخواهد داشت.
  10. سئو آسیا نیز موظف است در شرایط عادی خدمت درخواستی مشتریان را به صورت تمام و کمال ارائه دهد. ملاک انجام سفارش های افزایش بازدید سایت، آمارگیر گوگل آنالیتیکس، و ملاک انجام سفارش افزایش ورودی و کلیک گوگل، سرچ کنسول گوگل، برای سفارش های کاهش رتبه الکسا، رتبه ارائه شده توسط الکسا می باشد.
  11. هر زمانی که مدیریت لازم بداند می تواند سایت ها یا کاربران مشکوک را جهت بررسی و جلوگیری از تخلف یا بروز رسانی سیستمی به حالت معلق یا عدم تایید درآورده و یا در صورت لزوم متوقف کامل یا حذف نماید. این کار به جهت کیفیت کار و هم به جهت بهتر شدن خدمات سامانه می باشد.
  12. در صورتی که مشتری تناقضی در آمار بازدید سفارش با آمار گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول خود مشاهده کرد، موظف است ضمن در نظر گرفتن شرایط و قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش که در ماده 4 کامل و شفاف درج شده با ارسال تیکت از طریق حساب خود در ناحیه کاربری دسترسی مشاهده آمار را (در اسرع وقت و مدت قانونی که در تیتر بعدی و ادامه آمده است) در اختیار پشتیبانی سایت قرار دهد. در غیر این صورت سئو آسیا هیچگونه تعهدی در مورد رفع مشکل و یا عودت وجه ندارد.
  13. مهلت پیگیری هرگونه مشکل احتمالی سفارشات در ایام غیر تعطیل و ساعات اداری، طی مدت فعال بودن سفارش و یا ظرف 3 روز پس از انقضا سفارش می باشد. در صورت گذشت زمانی خارج از آن، سئو آسیا هیچ مسئولیتی در این خصوص قبول نخواهد کرد.
  14.  کلیه کاربران موظف می باشند قبل از خرید هرگونه خدمات یا سرویس از سئو آسیا نسبت به انطابق خواسته ها و نیازهای خود با سرویس ارائه شده اطمینان حاصل کنند.در صورتی که به دلیل عدم ارسال سئوالات پیش از خرید توسط خریدار یا عدم آگاهی ، سرویس ارائه شده با انتظارات مشتری مطابقت نداشته باشد هیچ هزینه ای قابل عودت نخواهد بود.
  15.  مشتری موظف است قبل از ارسال درخواست عودت وجه ، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از روی سرویس ها استخراج کند و پس از لغو کردن سرویس و برگشت هزینه هیچ تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات سرویس مشتری وجود نخواهد داشت.
  • ماده 4 - شرایط پشتیبانی و مشاوره فروش
  1. کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان فارسی خوانا با اولویت سیستم ارسال تیکت پشتیبانی (seoasia.ir/submitticket.php) ارسال نمایند و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست های پشتیبانی خودداری کنند.
  2. - زمان ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی به صورت تلفنی - چت آنلاین و.. در سئو آسیا از شنبه تا چهارشنبه  از ساعت 9 لغایت 17 است  و خارج از ساعت اداری یا روزهای تعطیل پاسخگویی فقط از طریق سیستم پشتیبانی ناحیه کاربری سایت می باشد.
  3. - پشتیبانی و خدمات پس از فروش سئو آسیا فقط به مالک اصلی سرویس پس از تایید اطلاعات و هویت ثبت شده در حساب کاربری تعلق خواهد گرفت.
  4. - ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی مستلزم پرداخت هزینه جداگانه خواهد بود.
  5. - کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از ارسال تیکت، بخش مرکز آموزش و مقالات سایت را مطالعه کرده و در صورت عدم پیدا کردن راه حل مناسب برای رفع مشکل خود، تیکت ( درخواست ارسال تیکت پشتیبانی ) مورد نظر را ارسال کنند.
  6. - کلیه مشتریان موظف می باشند در هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات درخواستی مرتبط به هر واحد را به صورت دقیق و صحیح تکمیل نمایند در صورتی که اطلاعات به صورت ناقص یا اشتباه ارسال شود تیکت بدون پاسخ بسته خواهد شد.
  7. - مشتریان موظف می باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت های قدیمی و بسته شده خودداری کنند.
  8. - مشتریان مجاز نمی باشند برای یک درخواست مشابه ، چند تیکت متفاوت باز کنند.
  9. - میانگین زمان پاسخ گویی به تیکت ها در ساعات اداری 2 ساعت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل 24 ساعت می باشد.
  10. - در زمان هایی مانند مناسبت های خاص و یا ارتقا و بروز رسانی سیستم و … که ناحیه کاربری در دسترس نباشد روش های جایگزین برای دریافت پشتیبانی خدمت کاربران اعلام خواهد شد.
  11. ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی در سئو آسیا رایگان نبوده و باز نمودن درخواست هر گونه مشاوره در دپارتمان های : "راهنمایی و مشاوره تخصصی سئو" بدون تهیه بسته های مربوطه مجاز نبوده و تیکت پشتیبانی فوق ممکن است بدون پاسخ بسته (یا با ارفاق چند مرتبه اول برای مشتریان صرفا جدید پاسخ داده) خواهد شد.
  12. - در صورت عدم توجه و نقض هر یک از موارد فوق واحد مالی مجاز به اعمال جریمه نقدی به ازای هر تیکت می باشد که در صورت عدم پرداخت جریمه، ارائه خدمات پشتیبانی به مشترک متوقف یا فسخ خواهد شد.
  • ماده 5 - شرایط استرداد وجه
  1.  چنانچه بعد از پرداخت وجه سرویس و خدمات مدیریت سئو آسیا به دلیل هر محدودیت احتمالی یا اتمام موجودی خدمات و یا پر شدن ظرفیت سفارش فعال نگردد، کلیه وجه واریزی با کسر 2 درصد کارمزد بازگشت وجه بصورت واریز شبا یا کارت به کارت شتابی (پس از احراز هویت) طی 48 ساعت کاری تمام و کمال به مشتری بازگشت خواهد داد.
  2. کلیه سرویس های سئو آسیا در صورتی که دارای مشکل فنی باشند (ملاک تشخیص نقص فنی سئو آسیا می باشد) ، مشتری می تواند حداکثر طی 48 ساعت کاری برای عودت کل وجه پرداختی خود اقدام کند که در این صورت هزینه های غیرقابل برگشت از کل مبلغ دریافتی کسر شده و مابقی برگشت داده می شود به عبارت دیگر هزینه ای که فقط مربوط به سرویس شما می باشد ، برگشت داده خواهد شد.
  3. به دلیل جلوگیری از سرقت های ناشی از کارت های افراد دیگر از جمله (فیشینگ یا...)، مبالغی که از طریق بسته های شارژ موجودی یا افزودن موجودی اعتبار و شارژ حساب کاربری به پنل اضافه شده باشد به هیچ عنوان قابل برگشت نمی باشد.
  4.  لغو سرویس ها و محصولات باید قبل از تایید نهایی یا به عبارتی قبل از فعال شدن اعلام شود. در غیر این صورت پس از فعال شدن نهایی امکان استرداد وجه به مشتری وجود ندارد هرگونه دلایل شخصی مورد پذیرش برای استرداد وجه نمی باشد .
  5. در صورت کنسل شدن سفارشی که هنوز آغاز نشده است، در هنگام عودت وجه 20 درصد از کل مبلغ بابت خسارت کسر می شود و مشتری حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
  6. بسته های شارژ ناحیه کاربری مدت دار در دوره مشخص انتخابی و طی همان مدت قابل استفاده خواهند بود و پس از آن حساب مشتری بصورت اتوماتیک 0 خواهد شد و مشتری حق استرداد وجه را از خود سلب می کند. 
  7. برای جلوگیری از پول شویی ، تصویر کارت ملی و کارت بانکی صاحب حساب درخواست احراز میگرد لذا بدون ارسال مدارک و احراز هویت و یا عدم تطابق اطلاعات ارسالی امکان بازگشت وجه به هیج وجه وجود ندارد .
  8. در صورتی که مدت زمان خاصی از سفارش گذشته باشد، در صورت امکان و فراهم بودن شرایط جایگزین به مشتری دیگر و.. عودت وجه به صلاحدید مدیریت سایت و تنها به ازای مقدار باقی مانده از سفارش طی حداقل 4 تا 7 روز کاری با کسر 2 درصد از کل مبلغ به عنوان کامزد خسارت بازگشت وجه بصورت واریز شبا یا کارت به کارت شتابی صورت می پذیرد.
  9. عودت مبلغ پرداخت شده برای سرویس ها و خدمات دارای نشان “سه روز بازگشت پول” با شرط عدم سو استفاده مشترک از سرویس/خدمات است ، بدیهی است هر گونه ثبت سفارش و لغو آن جهت عودت مانده حساب کاربری امکان پذیر نبوده .

1.8 - عودت وجه فقط برای سه روز ابتدایی خرید سرویس/خدمات قابل اجرا می باشد ، تمدید یا ارتقای هر سرویس و سرویس های سفارشی شامل ضمانت برگشت وجه نمی شود.
2.8 - پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت پول مسموع نخواهد بود.
3.8 - برگشت پول با درخواست کتبی از طریق تیکت و واریز وجه به حساب مشترک پس از کسر کارمزد بانکی و هزینه های قرارداد مانند هزینه پیک و هزینه کارمزد بانکی و پیامکی به صورت باقی مانده خالص ممکن خواهد بود.
4.8 - در صورت صلاحدید مدیریت و امکان استرداد وجه به حساب کاربری هر مشترک انجام می گردد که می تواند برای سفارش های دیگر استفاده نماید .

  • ماده 6 - اخلاقیات
  1.  در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزا و تهدید یا ایجاد مزاحمت از طریق هر گونه وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و مدیریت سایت سئو آسیا امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت و سفارش و قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ و کاربر خاطی از سایت اخراج کند ، همچنین مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد و مبلغ پرداختی تماما صرف خدمات پشتیبانی سایت و یا صرف امور خیریه خواهد شد .
  2. سئو آسیا هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا پیامک های اطلاعیه اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا تمدید و مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود. اما خارج از تعهدات بصورت داوطلبانه سعی در اطلاع رسانی کامل را برای کاربر محفوظ می دارد.
  • ماده 7 - مرجع قضاوت و رسیدگی به شکایات
  1. مرجع قضاوت درباره وجود مشکل seoasia.ir بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، سئو آسیا خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات  احتمالی را دارا میباشد .
  2. مشتری می پذیرد که در مسائلی كه در بخش قوانین و مقررات سرویس دهی ذکر شده است به هیچ عنوان شکایتی را به مراجع قانونی ارائه نکند و در صورت ارائه هرگونه شکایت نابجا جبران کننده کلیه ضرر و زیان های مادی و معنوی ناشی رسیدگی به پرونده تشکیل شده باشد.
  3. هنگام بروز هرگونه شکایات و اختلافات مرتبط برای هر یک از سرویس های سایت سئو آسیا، اولویت رسیدگی تنها در سامانه رسمی الکترونیکی رسیدگی به شکایات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (اینماد) به آدرس comp.enamad.ir پاسخگو میباشد.
  • ماده 8 - رفع مسئولیت
  1. سرویس های سئو آسیا به همان شکلی هستند ،که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن سطح کیفیت سرویس ها است اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی و تعهدی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و … ارائه داده نمی شود و سئو آسیا هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.
  2. سئو آسیا تمام توان خود را جهت ارائه بهترین و بروز ترین سرویس های ممکن مطابق الگوریتم های روز بکار می گیرد و بر روی تمامی محصولات حداکثر استاندارد کیفیت را بشدت رعایت می کند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی و احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت و …)‌ مسئول نمی‌باشد.
  • 10 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

درباره ما

سامانه سئو آسیا که در سال 1402 تأسیس و فعالیت خود را در سطح وب بصورت چشمگیری گسترش داده است....

شرایط و قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش

کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان فارسی خوانا با اولویت سیستم ارسال...

شرایط و حریم خصوصی کاربران

حریم خصوصی کاربران در سئو آسیا تعهدات seoasia.ir در زمینه حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران و...

Payment with international currencies and digital currencies

It is possible to provide site services in your country. To order the services of the site, it...